generated by sloganizer.net

středa 26. září 2007

Rodnej

list, co sem rano misto snidane hledal, je asi sezranej.
Toe stejne zajimavy kolik chtej dementnich papiru na vystaveni novy vopcanky, nehlede na to, ze sem se kvuli tomu vcera zas videl na fotos do ni, tak sem zjistil, ze ten rozsudek o rozvodu co prisel poctou jeste musim vzit a jit s nim zas k "tankovymu" namesti ho potvrdit, ze sem ho poctou dostal, supr.
Dale sem nasel dalsi negativy na zpracovani, haldy baterek co se nekdy vyparily, naky cizi negativy dokonce, cervenou sprcku, prukazku do cd pujcovny, pojistovaci karticku a dalsi zajimavosti a nezbytnosti, ale rodnej list proste nejni.
Takze takhle po ranu sem dospel k rozhodnuti, ze si o prodlouzenej vikund uklidim par komnat.
tak
Smrt papirovani! ...a najs den :)

Žádné komentáře: