generated by sloganizer.net

středa 14. listopadu 2007

Tunajt Drym

normalne ted posledni tejden furt cestuju, sportuju, pisu domaci ukoly, vlastne klasika ;)
ted vylet smer severni amerika, ale skoncilo to spatne, zdalo se mi, ze se mi otevrel naexponovanej film a toe pro mne teprve ta spravna nocni mura, byl sem neskutecne nasranej.
nejhorsi na tom bylo, ze to nebyla moje vina, ale chyba naky kravy z hotelu, no upe nepricetnej, proste to cely spani bylo pak na hovno.
to ten vlastnak co sem si pred cestou vsitil do vlastni brany, byl vo hodne lepsi, jojo, sport, to je siesta.
jeste ze zazvonil v devet budik a ja mohl zacit myslet na neco jinyho, treba na to, jak sem v realu nechal, ja dement, naexponovanej film v drazdanech na sedacce v tramvaji. predkoncertni rozhovory s united flavour, koncert coco rosie, par zenskejch odchycenejch na ulici, zmrzlinarka v rakousku na harley srazu, no pekne to zacina to rano.
prcak fsechno

Žádné komentáře: