generated by sloganizer.net

pondělí 19. listopadu 2007

Tunajt Drym

dlouhej spanek od osmi
meli sme svoje maly soukromy letadylko a zase sme oblitavali cely pobrezi spain, kazdou chvilku slo pristat i na silnici, dobrej zpusob dopravy, jen sme obcas museli treba az 500m k plazi, pnac to neumelo pristavat na vode ;) zene to celkem slo, jen nelitala do vysek, spis sme kopirovali povrch zeme, takze to bylo obcas zajimavy ;) (takhle u zeme leteli hledat piloti luka skajwalkra v hvezdnych lavkach, kdyz ho noc predtim zachranil han sol pred zmrznitim tak, ze vyvrhl zviratko lejzrovym mecem a luka nacpal do teplicka :))
litalo se podle nakejch starejch map, nesoudim podle toho, ze bysme bloudili, ale podle napisu a kresleni map, CADIS byl snad dokonce swabachem ;)
meli sme vsude vip kartu s 50% slevou na vsechny sluzby ve spanelskem kralovstvi, gut (vo 50% karte jsme se bavili v patek u nas dole ve sklepe, jako ze by nebyla spatna do strahovskeho klasterniho pivovaru, mozna se na jedny pracije, je to raritka, prej jich je jen mainko)

pak probuzeni na piti, zapsal sem si letadylko, mapy, vip ;) a zas haji, hlava furt strepoidni

pak se mi zdalo, ze sem nedokoncil skolu (nekdy se tak citim ;)) a normalne sem se vratil na zakladku do poslednich dvou rocniku, normalne takhle v soucasnym veku. normalne dablice, lidi sem neznal, ale prostredi stejny, pancelky me furt chteli nekam navigovat a ja furt moment, jeste tohle si musim cvaknout do mobilu :)
to bylo celkem supr, to bych mohl mit takovy starosti :)

o ty skole se mi zdalo asi proto, ze sem pred asi pul rokem, zabrousil na spoluzaci.cz a tam sem nasel zakladku v dablicich, vstupni otazka bylo jmeno tridniho ucitele, coz sem proste nemel sanci vedet, napsal sem tam vzkaz (asi nekam kam se dalo v tom pripade napsat, nepamatuju) ze jako znam par jmen a at se nekdo vozve. a vcera, po prejeti CZ/SK hranic sem dostal mail, ozvala se naka ladislava hermanova (neznam, respektive si nevybavuji nikoho se jmenem ladislava) ze jmeno tridniho je jiri vala. tak kdyz se k tomu dostanu, tak se tam juknu :)
gut noc

Žádné komentáře: