generated by sloganizer.net

středa 21. listopadu 2007

Tunajt Drym

dlouhej spanek, ano, zase, strelil sem si dve pilule a spath, asi mi brzo hrabne.

si dokonce ten prvni sen ani nepamatuju, byla to kravina, ale pohodovka a vydrzela mi do ctyr kdyz sem se probudil.
woewr
pak pokracovani desnym snem z kramu.
zrekonstruovany na dve velky, skoro vobrovsky prodejny. pote co sem to trochu vylepsil, to jiz nebyly prodejny, spis jidelno ucebny (asi sem mel hlad jak sem vecer nezral.)
delali sme tam vyborny kureci rizky s medajlovitejma bramborama. akorat sem tam mel ty debilni plastovy talire a na ten to nalozili i me, des. zrcadla na strope jako ted v prodejne zustaly, jen byly vejs, uz to nebylo na isma s zenskejma, ale prehled byl peknej.

to bylo vsechno, ten prvni sem nevylovil, skoda.
no, ale stejne nebyl tak dobrej jako by bylo to naplanovany rande na plazi.
nska to teda tim padem zachrani sex po telefonu! tak

Žádné komentáře: