generated by sloganizer.net

pátek 16. listopadu 2007

Tynajt Drym

meli jsme nakej autoservis na jihu, jezdil sem tam v mini, maj wajf norlmalkanne vopravovala auta.
ja furt otviral okna v naky skole a jezdil mezi palmama nekde v italii. mam v tom desnej maglajz, dlouho sem spal a protahoval budik.
pred probuzenim, se mi to mini zaclo srat, blbla brzda, normalne to skoncilo tak, ze sem mel zadni gumy, na zabrzeni z poslednich sil, uz za krajem nakyho utesu u more, utesu, na kterym sme meli ten autoservis. tak sem vystoupil a chtel to vodkopnout, ale nejsem hulvat, brnknul sem zene a sel sem dom, peknej barak u vrakoviste, ktery nam taky patrilo, a vytuhl a budik.
byla tam uplne mongoloidni vsufka
plaz, parno, pelikan, asi vochocenej a delal naky neuveritelny veci (pripadal mi jak kreslenej z naky disneyovky) a ja samo upe bez fotaku. mastil sem do hotelu pro cvakadlo, ale pri probehnuti asi 20m kolem pelikana, sem zjistil, ze je to naka voskliva stara carodejnice a ja najednou mel bundu a v ty samozrejme nosim fotaky, ale nejak uz sem je nepotreboval.

jinak mam ten dojem, ze ten autoservis byl zase v ty vesnicce ze styronova romanu, zapal tento dum. ja si to snad budu muset dat po treti a zase ve slovencine. doporucuji, mam vobe jazykovy verze

Žádné komentáře: