generated by sloganizer.net

úterý 22. ledna 2008

Tunajt Drym

tak, vzhledem k tomu, ze jsem posouchal den trifidu do 3:57, se mne konecne dostal do snu.
letel jsem do londyna, te vse.. ;)
nebyl cas na sneni ;)
ale tak jo, jako upe do londnu sem nedoletel, pnac byla desna pakarna pri odbavovani, regulerne vsichni do naha, deratizace ve sprchach, kontrola fseho a vsech, a votvoru tez. pak se slo nakym polem a tam se dely celkem blby veci (ale trifidi to nebyly, proste si nevzpominam) na ty planine, pak i v lese a v nakym betonovym prikopu.
slo se do asi letistni haly, co vypadala spis jak fabrika, mozna jak nadrazi, proste hromady kovu tam byly a do ty haly sem se dostal az na podruhy, pac sem mel dejavu s tim polem, lesem, kanalem a rikal si, ze tahle cesta, vcetne letistniho odbaveni mne fakt uz nebavi.
ze to byla asi naka adventura sem se dozvedel, az kdyz sem sel do sprch po treti a rikal tem chlapum, jestli jim neva, ze se tu vosprchuju, pnac nemam cas cekat na womenshouvrtajm (normlakan, sem si vybral zenskou postavu.)
prezili to a ja vyrazil/a :)
no, ale uz si to pamatovalo nakej asi sejf z minuly postavy, a hodilo mne to rovnu bez nasledny votvorkontroly rovnou do ty haly a...

budik

tak, mozna, ze to bylo jen ponury a bez jakejkolif potvor, ted nevim, ale pochybuju, mne potvory ve snech celkem bavej tak bych si je neodpustil, jen si je proste nepamatuju ;)
nska to dorazim, pudu spat v devet a za 4h je to ve me cely, sem to sice cetl, bajla voko 4x, mozna jen trikrat, ale fakt mi bylo blby ztracet s tim cas znovu i kdyz sem to planoval, nehlede na to, ze tohle je rychlejsi, pnac sem se samo obcas pristihl pri zaberu v prubehu cteni, coz je veget :)
sem rad, ze sem na to narazil, alespon vopcas neco zajimavyho na tom netu najdu ;)

Žádné komentáře: