generated by sloganizer.net

čtvrtek 24. dubna 2008

Vecere


namy, kapitan pejsek a piskot :)
najs liti fsem vokolo!

10 komentářů:

johny řekl(a)...

brou chut!

Anonymní řekl(a)...

kapitan pejsek? te ten pejsek kapitana igla?
ten desne kouse prsty bacha!!

Anonymní řekl(a)...

brou noc.
jo a tu vo tom snu a trpaslíkovi znáš?.)

prcak řekl(a)...

neznam, davej lenochu

Anonymní řekl(a)...

Vypráví kamarád kamarádovi:
"Člověče, já měl včera ale blbej sen. Spím a najednou ke mě ve snu
přijde takovej hnusnej trpaslík a začal mě lákat na záchod. A pořád na mě:
'Pojď čůrat, pojď čůrat...'
No a ráno jsem se probudil a měl jsem pochcanou celou postel."
Druhý den:
"No, hele včera to bylo to samý, zase se objevil a:
'Pojď čůrat, pojď čůrat...'
a ráno zase."
"Tak víš co? Jestli zase přijde, tak mu řekni, ať dá pokoj, že už jsi byl."
Třetí den:
"No, zase přišel:
'Pojď čůrat, pojď čůrat...'
'Nejdu, už sem byl,' já na to, a on:
'Nevadí, tak pojď kakat...'" .)

Anonymní řekl(a)...

:)
me kdyz se zda ze se mi chce chcat, tak vzdycky nekde kde nemam sanci dobehnout a je to venku..
ale ne chcani ;)
tak to proste utru a spim hned klidnejs ;)

Anonymní řekl(a)...

:))))))
hnusny, najhnusnejsi piatok.
v robote.
ale totok teda
:))))))))))))))))))))))))))))
chlapci, bodujete!!!
dufam, ze sa mi nebude chciet v buse..

Anonymní řekl(a)...

nesmies zaspat kolibrik :)
a ked, tak at je to ako u mna, te pohodovka ;)

ja.runa řekl(a)...

rádi jsme pobavili hanče, mhd ok?.)

prcak řekl(a)...

to se dozvime ve 20:30 na roflenci ;)