generated by sloganizer.net

úterý 14. září 2010

Mam


210,62384kc na den do vejplaty, to nezni upe sexi, jeste ze jsem zenbudhista ;)

7 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

toe 30,525194 braniku per day.
tode:)

jel@ent.it řekl(a)...

naja, ale ted mi prisel mejl, ze musim zaplatit hosting a pri ty prilezitosti jsem si vzpomel, ze mi pred 14. dny prisel mejl, ze musi calnout domenu ;)
takze 185,2962963 prday
lehl!

Anonymní řekl(a)...

toe o 3,6700666 braniku min.
tosou 4 vipa cyve. tak to nevim...
jedině měšťan nebo blanickej rytíř.
techbybylo 47,511869. a to se vypatli :)

jel@ent.it řekl(a)...

no jako cestou do prace jsem si uvedomil, ze 15. mi strhnou 2110 splatky, takze sem byl na 111,26923

no, ale pak jsem objevil 17 stravenek za 70 a razem jsem na 157,03846 a to je suma opravdu konecna.

takze sedet wowo a nezrat a je to pohoda ;)

Anonymní řekl(a)...

:)) hlel
to masy cece(k)

anonymni chilli řekl(a)...

bude dieticka. ;) hele v klidu, ja si zas beztak omylem nasypu pul pytliku chilli do cuketoveho catni a bude vecere i pro tebe. :) a taky ti muzu cvaknout koffeee, uz se to tam trosku zas nacarkovalo...

jel@ent.it řekl(a)...

jj, za vcerejsek a predfcerejsek sem usetril na gabliku, tak muzu jit zapaltit sekejrku ;)
lehl
a jen se chilli neboj, j to kdyztak zametu, dejk ;)