generated by sloganizer.net

středa 24. října 2007

Tunajt Drym

- internetove piratstvi je zlo!
- lidi co zprostredkovavaji, pripadne davaji odkazy na nelegalni kopie programu, filmu a muziky jsou zli!! (to sem byl ve snu ja)
- a lidi co maj drzost jeste pyskovat, ze muzika nejni v dostatecny kvalite, ze film nema titulky, ze software nema chrech a tak, sou nejvetsi demence co muze na svete vzniknout rasenim zhoubnych kultur, zlo, zlo, zlo.
jednoho sem musel ve snu prizabit, takze nejen pirat, ale i vrax. fuj tajxl, to bylo blby, boze proc se mi zdaj takovy sracky.
ja chci vecer uz!!
jo ja mel na to snad i kram vlastne, rano sem prisel pozde a hned sefova (ja nebyl majitel a sefova byl asi vrchni velitel internetu, samo v zenske podobe, jak jinak) me zmrdala, ze netecou data, no fakt zlo, fuj2 a rovnou fuj3 s pridanym prcakem misto dypyhej, tak

Žádné komentáře: