generated by sloganizer.net

úterý 15. července 2008

Zatim

co losticky tswargle pomalu pod dvojim pohledem zrajou, mame tu utery, kdy napriklad v roce 1606 vznikl Rembrandt van Rijn a uzival si to tu 63let do 4. rijence. sikula jeden holandskej.
tak ja du naky dva smrady udelat, te buzarace :)
jesteze si to ty lidi zaslouzej.
tak
dik, dobry ocicka byly, jeste tam mam tri :)
sem se stou dvojitou bradou s boruvkama tak sral, ze sem normlakane nestihal se vomexxovat!! takze nejenom, ze mi urcite puchne i pres pul kila signalu z huby, ale jeste k tomu nejsem mexx for ocean men. noa :)
ps: nezapomente se mrknout nad anketku. ja vim, ze je to tu sama socka a ja ji sefuju, ale co uz :)

najs den fsem

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

nojo, druhej takovej net-fundraiser jako obama z tebe asi nebude ;)

prcak řekl(a)...

njn, nejni cas ;)
ale davej info, kdyz neco nakousnes, ja sem zvedavej ;)

Anonymní řekl(a)...

co kde?

Anonymní řekl(a)...

;) ja to proste do gugl nedam, neni cas ;)

Anonymní řekl(a)...

jo tagle. no vobama (to je negr, co chce bejt umerickej prezident - esli teda ses na tom az takle spatne ;) vytrel americkymu volebnimu systemu zrak tim, ze nashromazdil nejvic vaty v historii prezidenckejch volep - a vsecko ciste pres internet od drobnejch darcu.

prcak řekl(a)...

cwe, ja myslel, ze je to nakej japonskej kuchtik, co umi rychle pripravu snidani aby stihal jit do wroku :)
tak to sem fakt nevedel a doufam, ze to ani nak dlouho neudrzim :)
ale s tema prachama je asi dobrej, kundicka, to asi bude muset lenice nabidnout nakou samolepku alespon a ne jen usmef :)